Alla inlägg den 18 december 2014

Av julia eriksson - 18 december 2014 15:24

Hejhej, som ni såg i förra inlägget så sa jag att jag skulle gå lite mer in på mitt liv, i detta inlägget. Men min mamma tycker inte att jag ska liksom lägga ut det redan nu, så det kommer väl sen nån gång.    Men ja, idag så vaknade jag runt 7 och typ gick ner och kollade på julkalendern & åt frukost, sen så började jag göra mig i ordning, klä på mig, sminka mig, borsta tänderna osv.. Sen när jag var klar så väntade vi en stund, för jag vart klar runt tio i åtta och vi får inte gå in i skolan förns 08.20, vilket suger. Men då lärde jag mig några kort tricks, sen tio över åtta gick vi ut till bilen, å den startade inte så jag och min lillebror fick skynda oss till skolan eftersom den börjar kl 20 över åtta, Vi kom till skolan typ halv 9. Så vi kom lite försent, men ja. Sen så såg jag att lovisa inte va i skolan, så jag antog att hon också hade sovit över och det hade hon, hon kom runt nio. Vi hade elevens val ap och engelska idag, det var rätt nice. Nu så är jag med lollo, vi gör ingenting, men jag är jätte yr och snurrig så de är lite jobbigt men det har nästan gått över nu, men det kommer upp inlägg ikväll. Men  jag kollade på ph finalen igår och det var ju paow och eric som vann, vad tycker ni om det? jag vart iallafall rätt glad, för jag typ tycker om dom mest eller ja, men vi hörs ikväll! HAAADEEE!!    

Presentation

Hejhej! jag har nyligen skaffat blogg. :) och ja ni får gärna följa mig på sociala medier :)), instagram: juliaenestad_
Videofyme: juliaenestad
youtube: beautybyjullan
:))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards