Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Startat blogg. :)

Av julia eriksson - 17 december 2014 16:59

Tjenatjena!     Som ni antagligen ser så har jag skaffat blogg.     Jag tänkte ikväll, kanske runt sju åtta, lägga upp en get to know me better tag, på både bloggen och youtube, :) på youtube heter jag som jag redan har skrivit, ;) beautybyjullan.    Jag TROR att det kommer på youtube, vet inte om jag hinner filma, men aah. Men ja, jag heter julia ;p. Jag är 11 år och bor i hälsingland, jag har två syskon, en lillebror och en storesyster.    Jag bor med min mamma för jag och min pappa har typ bråkat så han är sur på mig.    Men ja, jag går i skolan med min bästaklass, haha om man säger så. Jag har ganska många vänner, men ja mer får ni veta om mig i nästa inlägg, ha det gööött. GOODBYE. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia eriksson - 23 december 2014 20:09


Hejhej! Jag kan inte riktigt fatta att det är julafton imorn! ? Som tur är så har jag redan fixat alla julklappar. För jag brukar alltid köpa dom i typ sista minuten! Idag har jag inte gjort något speciellt. Har sjukt ont i svanskotan och ryg...

Av julia eriksson - 20 december 2014 21:27

Tjenatjena! Förlåt för sjukt dålig upd, men igår var jag i skolan, ofc. Och det var julavslutning, vilket var rätt skönt, sen efter skolan hängde jag med en kompis hem för vi skulle in till stan och köpa lite julklappar. Så jag hade fullt upp igår så...

Av julia eriksson - 18 december 2014 15:24

Hejhej, som ni såg i förra inlägget så sa jag att jag skulle gå lite mer in på mitt liv, i detta inlägget. Men min mamma tycker inte att jag ska liksom lägga ut det redan nu, så det kommer väl sen nån gång.    Men ja, idag så vaknade jag runt 7 och t...

Av julia eriksson - 17 december 2014 21:02

Så ja, som jag skrev i förra inlägget så ska jag lägga ut en '' Get to know me better tag. '' Men jag sa att den skulle komma ut runt 8-7, men så vart det inte, jag har städat å gjort läxor men hoppas ni blir nöjd ändåå! :)) nu sätter vi igång. 1. ...

Presentation

Hejhej! jag har nyligen skaffat blogg. :) och ja ni får gärna följa mig på sociala medier :)), instagram: juliaenestad_
Videofyme: juliaenestad
youtube: beautybyjullan
:))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards